Vilken underbar kick!

2010-03-23 @ 21:46:43
Idag tog jag tag i mitt dubbelpass av träningen! Och gud så underbart skönt det var!!! :thumbup:
*klappar mig på axel*

Jag kommer antagligen ha en grym träningsvärk imorgon men det var det värt! Imorgon väntar ett normalpass på mig.. Can't wait!

Imorgon ska vi fira H som fyller år, & träffa Lovisas kusin Sabina en sista gång innan hon flyttar tillbaka till Norge :S.

Idag kom kusinen P igen.. Idag hade han med sig en massa roliga leksaker till miniterroristen :D. Gud vad vi skrattade åt dessa leksaker..! Slimen var nog Lovisas favorit fastän hon var rädd för den från början haha.

Meen..! Vi hade så himla roligt & trevligt under tiden då finaste kusinen P var här. Hoppas på en ny skratt omgång snart hihi..

Nu: Mera DHW
Senare: Annat smått & gott!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0