Ortopeden..

2010-03-18 @ 22:53:42
... har vi varit på idag, hela la familj Tudegård! Uppdrag: Kolla Lovisas hälsenor!
Kollade om de var för kort eller inte, svaret var i dagsläget inte! :thumbup: Mycket bra! Det tog förvisso en evighet innan vi fick komma in. En timme! Nice... eller inte!

Började med att försova mig också (hade en dålig natt) & blev väckt av att S ringde 10.20 för att tala om att han skulle plocka upp oss klockan 10.43 :O Hjäääälp!!!

Stressa? Vem? Jag? Näää varför tror ni det? :rolleyes:

Vi kom i tid...!

Men kaffe fick jag inget förrän efter 13!! Jesus vilken huvudvärk jag hade på gång på grund av det! Men klarade mig!

Jag tror min lillfisa håller på att bli sjuk... genom förkyld! Inte kul.. inte det minsta.. Krupp? Möjligt.. HUA!!!

Nåväl nu så ska vi väl inte måla fan på väggen, utan vara positiva å glada! Japp, jajamen.. eller nått!

God natt!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0