Morgondagen är fylld med äventyr!

2010-03-05 @ 23:52:32
Imorgon ska vi ut & fixa lite ärenden bland annat. Sen tar vi huvudbibblan med Flisan, det älskar hon! Sen kan vi läsa sagor hon & jag, mysigt värre :).
Lite lek i snön kommer det bli också!

Sen tror jag vi tar oss en mycket god lördagsfestmåltid. Plankstek med oxfilé, namnam.

Sitter mitt i natta & gör kost & tränings schema igen :rolleyes:. Måste verkligen komma igång igen, har varit så slapp, motivationslös & så oregelbundet. Men igår var ett mycket bra pass & jag var supernöjd!

Min vän T går igenom något svårt & tungt nu... idag fick hon ett dödsbesked ;(. Jag kände denna person också.. så en & annan tår har allt trillat ner för mina kinder idag. Känns lite overkligt att h*n är borta för alltid..

Men nu är det sängen som gäller, BIG TIME! Vad är det för fasoner att vara uppe så här sent? Haha!

God natt min skatt!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:17:46
URL: http://lillmian.se

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0