Livet leker igen!!!

2010-03-25 @ 23:28:47
Oh yes!! Livet är underbart & jag är INTE ironisk på något sätt när jag säger det! :) Jag är glad & uppåt full med energi! Wohooooo...

Vadan detta  dårå? Ingen aning.. Men nått har hänt i alla fall! Ett inre lugn sänktes över mig & jag blev klarsynt! Mera klarsynt än jag har varit på länge. Det känns för jäkla bra!!! :D:D:D

HAPpY HAPpY HAPpY HAPpY!!! :rolleyes:

T min älskade vän hade en tung dag idag då det var begravning för C ;(. Jag känner med dig gums(älskar dig också!)! Att han är bort kan kännas så overkligt när jag tänker på det.. Jag har fortfarande "brev" skrivna av honom sparade i en låda bland andra minnen. De är hur gamla som helst, men en gång i tiden betydde de oerhört mycket för mig. Därför sparade jag nog dem skulle jag tro.

Vila i frid C!

För övrigt så har det inte hänt nått spännande.. :rolleyes: Var & storhandlade idag på eftermiddagen. Bra inköp alltihopa & genomtänkt som vanligt! :thumbup:

Lutar åt att det blir potatisgratäng imorgon med nått till då förstås.. Men vad vet jag inte.. Har inte bestämt mig ännu.

Men nu ska jag försöka att sööva lite gött fölk! Kanske lyckas jag somna inom anständig tid?!?

Oh well...

Natti natti!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0