Lite smått & gott!

2010-03-08 @ 22:14:34
De senaste 2-3 veckorna har det hänt en hel del. Både bra & dåligt! En del lycka en del sorg! Gårdagens kväll & natt däremot var ingen höjdare precis. Åkte på matförgiftning med största sannolikhet. Hade alla symtom & tiden passade in.. :( Fy så dåligt jag mådde! Hela natten förstörd. Från att det började vid 23 tiden till det att jag äntligen, ja ÄNTLIGEN, spydde vid 5 tiden.

En gång that's it! Men det var nog precis vad kroppen behövde också för efter det kunde jag somna en stund i alla fall. Jag som har värsta tänkbara kräkfobin tyckte det var skönt att äntligen få upp skiten efter att ha legat som i en dvala från det att jag gick & lade mig vid 23 fram till 5 på morgonen.

Så idag har jag inte gjort många knop, läst mesta dels.

Sötaste lilla Ludvig Tudegård, nyblivna 6år, kom hit & stannade hela dagen :). Lovisa var överlycklig för att uttrycka det milt. Hon påminde snarare om en duracellkanin på speed :rolleyes:. But, but hon var happy som tusan! Hon har saknat sina kusiner, farbror, faster & alla de andra nu när det varit i fjällen en vecka!

Barna vara ute en kort stund, kom in & fick varm choklad av snälla Tant Linda :rolleyes:. Sen ville de naturligtvis spela tvspel.. det hade jag redan förstått från första början hihi. Sen lekte de med annat, badade & sen åt de lite. Sen spelade lite till innan det var dags för lilla L att knalla hem för innebandy träningen. :)

En lyckad dag för barnen & en lugn dag för mig som var behövlig för min återhämtning.

Onsdag ska jag & FinaFia se sista filmen av Stieg Larsson, Luftslottet som sprängdes. Mys faktorn är hög! :thumbup:
Lördag är det kalas för Ludvig på busfabriken. På kvällen är jag & Mini ensamma hemma så fadern hennes ska ut på lite roligheter. Middag, hockey, utgång! En lyckad kväll skulle jag tro.

Mini & jag ska nog mysa som bara den här hemma. Grillade revbensspjäll, läsk & film. Nått hon älskar å så lite tvspelande!
Nästa vecka är det ortopeden med Mini, hennes hälsenor ska kollas om det är så att de är för korta. Hon går lite väl mycket på tå & eftersom mina 2 yngsta syskon är opererade för det så var en koll ganska skönt att få!

Nu ska jag mojja lite innan det är dags för kudden! Min älskade underbara tempurkudde! Den har jag med mig överallt om jag ska sova borta. Kan inte leva utan denna underbara kudde! Den absolut ultimata, för dig med nackproblem till exempel!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0