Life is good!

2010-03-28 @ 23:53:03
Yes it is! Så är det bara..! Idag har vi inte gjort nått särskilt. Jag tränade ett kort fyspass på tidiga eftermiddagen eftersom vi skulle till darling T å fira de små liven. Tyvärr hade vi inte hunnit med att köpa några presenter eftersom helgen innehöll bland annat värsting migrän anfall. Så S fick vara hemma hela fredagen & var helt slut på lördagen efter fredagens elände. Vilket resluterade i att han IDAG fick jobba..

Bra pengar! Kan hans fru shoppa lite extra i Ullred 10/4 :rolleyes:. I'm So HAPpY! :)

Nikki anpassar sig bra här hemma & det fungerar bra med stora vovven hittills. Vi ska  väl försöka träna henne på lite småsaker, som inkallning bland annat.

Just nu delar hon säng med miniterroristen haha! Mina tjejjer båda 2! Moi VS Maken 1-0 till Moi ;).

Det ser inte ut att bli stugan till påsk. Åkår vi så blir det bara en dag eftersom miniterroristens faster med man ska vara där då. Och M tål inte hunden :(. SÅ då får det ev bli ett natt hos svärföräldrarna om vi ska åka. På tal om dem så föll de lika handlöst som Janne gjorde för Nikki. Hahahaha...

Imorgon ska jag träna på morgonen.. det ska bli spännande å se hur det känns! Vi ska till Lovisas faster på eftermiddagen/kvällen. Ska hjälpa henne lite med en grej om jag klurar ut det hela..

Oh well..!

Som alltid så skenar klockan i väg nått hejdlöst & jag borde ha lagt mig för minst en timme sen!!! :rolleyes:

Well, well...

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0