Minigolf i Valla i gassande sol!

2010-06-27 @ 22:42:28
Idag var vi ett gäng som tog oss till Valla & spelade minigolf. Det var moi, miniterroristen, min man S, min kusin Peter, kusin Christer, lillasyster Jojjo, lillasyster Susanna med sambon Johan. Åh fy fasiken så roligt vi hade!! :D Jag tror vi alla höll på att kissa i brallan när P häver ur sig i ren frustration över golfen som inte gic så bra för honom: Men va fan ryck mig i räkan!!

Då låg vi dubbelvikta! Hahahahahaha...

Sedan tänkte jag att jag skulle distrahera honom liite genom att skrika "tuttar" precis när han skulle slå, men tänkte att han snarare skulle få en hjärtattack istället haha.

Nästa grej vi ska göra är att spela kubb, ev i redan i veckan hemma hos P. P har aldrig spelat kubb så jag tippar på att min man S & P kommer kasta pinnar & dylikt på varandra & oss andra om det inte går som de vill. :rolleyes: oh well...

Tog tag i träningen idag & körde på hårt (läs: lika snabbt som en kundvagn rullar) & efteråt när jag ändå var svettig & flåsade riktigt sexigt tänkte jag att det är ju lika bra att ta ett varv med Otto den enarmade i lägenheten. Rent å snyggt & en dusch på det.

Har Ä N T L I G E N börjat få ordning & klart på baksidan!!! De projekt vi har haft i en sisådär 2-3 år blev av NU! Grattis till oss! Jomen visst serru..

How ever så blir det & är assnyggt! Imorgon ska det inhandlas några små saker till så är allt klart. Med tanke på det underbara vädret som ska bli denna vecka så kommer jag ligga som en övergödd klimakterie padda ute på gräset. Oh yes det ska jag...! Med helt moderiktiga sommarkläder (läs: katastrofalt klädd..!) ska jag ligga där & läsa min alldeles egna porrtidning, nämligen SOLO! :rolleyes:

Livet är ibland helt underbart!!

HEPP!

//Jag ska pilla navelludd hela dagen lång imorgon!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0