De har dött eller dör alldeles för unga!

2010-06-24 @ 11:28:11
Den sista tiden har vi varit omkringade av tragiska dödsfall. Alla har varit på tok för unga för att dö. En nära väns fru hann fylla 40 dagen innan hon avled i cancer. Min svägerskas mamma kämpade länge mot cancern innan den tog hennes liv, knappt fyllda 60. En flicka född 93 hoppade framför tåget häromdagen & nu ett par närstående vänners syster 32 år & cancer. Tjejjen överlever inte sommaren ens.. ;(

Vi har träffat henne många gånger, en söt & ödmjuk tjej, men blott 32 år gammal & ska redan dö!! Familjen lider något enormt & det finns inga ord att beskriva detta tragiska med.

Ta ingenting för givet! Är nått man säger men gör man det? Jag gör det INTE längre, inte ett dugg. oavsett så tar jag ingenting för givet, inte ens att jag ska få pengar den 25:e varje månad tar jag för givet.

Jag tar inte för givet att jag ska vakna upp varje morgon & få se min underbara älskade dotter. För hur illa det än må låta så varar ingenting för evigt!

Älska idag som imorgon inte fanns! Tala om för dem du älskar att du älskar dem, låt dem få veta det varje dag. En dag kan det vara för sent. Då står du där & ångrar allt du inte sa innan..

Lär dig leva i nuet & njut av det som dagen erbjuder dig. Även om det står som spön i backen. Då är det guds änglar som gråter..

Sist men inte minst..

Till alla mina syskon!

Jag älskar er villkorslöst & gränslöst.
Varje dag!
Jag älskar er av hela mitt hjärta.
Jag älskar er till det sista hjärtslaget & till det sista andetaget.
Gråter ni, gråter jag
Har ni ont, har jag ont.
En dag finns jag inte kvar, men jag kommer alltid att vaka över er & fortsätta att älska er.
Kärleken till er är EVIG!

JAG ÄLSKAR ER SÅ INNERLIGT & FÖR ALLTID! NI ÄR MITT HJÄRTA!

//Blödig som fan! ;)

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Lillasyster S.

Och vi älskar dig enormt mycket oxå! <3

2010-09-16 @ 07:08:23

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0