Upp & Hoppa!

2010-01-25 @ 10:02:36
Nepp! Upp & hoppa det gjorde jag med klockan 8 :O. Det var helt olikt mig må jag säga, jag som har varit sååå morgontrött sista tiden. How ever... Jag steg upp, helt ensam resten av la familia sov. Bryggde gött kaffe & började avverka mina samtal jag hade att ringa.

Höll på att trilla av stolen när A på Ortopeden sa att jag fick en tid till min läkare redan på onsdag 3/2. WHAT????
HAH! Han som man får jaga som en gaaaaalning i vanliga fall & om man har tur kanske, men bara kanske får en tid inom ett halvår!

But, but... jag är tacksam att det gick så fort, ledsen över att jag ens ska behöva boka en tid till honom..

Det positiva är att han förmodligen kan åtgärda mina problem ganska snabbt. Det negativa är att om det blir mera problem osv skjuter jag mig själv!!!

Nu till nått oootroligt roligt. Enligt mig i alla fall...!

Miniterroristen har börjat med en massa bebisprat!!! Så här kan det låta..

-Mamma när ska du få en bebis?
-Jag vet inte...
-När du får det mamma då ska den sova i mitt rum hela tiden.
-Mm men du vet när bebisen är så liten måste den sova hos mamma så mamma kan ge den mat från tutten.
Lovisa funderar & går i väg...
Sen kommer hon tillbaka & säger:

-Mamma den här tutten (högra) ska vara vällingtutten & den här (vänstra) ska vara mjölktutten. När får jag bebis i magen nu då mamma???
-Öhm... Ehhh.... när du blir lika stor som mamma...!

Jahopp ska vi redan börja med blommor & bin? Vid 4 års ålder??? HAVE MERCY!!!!

HELL NO!

Storhandling med stort S idag!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0