Symaskin...

2010-01-30 @ 10:38:54

...ska jag låna av mamma idag hade jag tänkt! Jag har fått en idé om att använda gamla kläder & sy om till utklädningskläder till miniterroristen. Sen att jag inte har använt en symaskin på evigheter är en helt annan historia.

Så det får bli en snabblektion idag hos mor! Så får vi se vad fröken Pyssel kan åstadkomma för något...
Jag syr mig väl själv i fingret haha!

Ute går inte att vara idag, för kallt! Eller jaa det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men att vara ute & leka i -17 det vette i fasen om det är så upphetsande precis.

Så då får mamma Tudegård göra det bästa av situationen en kall lördag som denna. På schemat idag står:
Hämta symaskin hos mor
Köpa lördagsgodis till miniterroristen
Lovat miniterroristen att vi ska sminkparty
Äta godis
Äta godis
Kanske att vi skulle äta mat ?!?

Det blir en bra dag det här.... tror jag...

Nu ska jag äta frukost, nått jag har blivit otroligt dålig på...

"Försök & misslyckas, men misslyckas inte med att försöka..."

TJIPP!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0