Nu är julen ute ordentligt!

2010-01-04 @ 20:15:38
Kastade ut gran helvetet som drev mig till vansinne med dessa barr som var Ö V E R A L L T!!!!!!!
Bara man tittade på granen så barrade den ju, not so fun! Nepp! Så ut åkte granen, resten av adventsljustakar, julstjärnor & julgardiner. Sen dammsög jag & torkade golv vilket verkligen behövdes för det syntes på vattnet :O. Jag undrar när jag torkade golv sist.. hmm...

Igår bakade jag bullar med vit choklad i, mmmmmm säger jag bara!!! Det var flera som tyckte det, typ hela klanen Tudegård. De enda som saknades igår var Mia, Håkan, Sebban & Sabina!

På lördag firar vi både mig & Lovisa tillsammans med mamma/mormor & CO & på söndag blir det heeela klanen Tudegård som kommer. Trevligt!

Imorgon är vi ett gäng som ska åka skridskor här i tallboda! Klockan 11 ska vi ses vid isbanan, mycket roligt! Lovisa ska få stå på sina allra första skridskor som hon fick i julklapp. Ska bli sååå roligt & spännande & se hur det går för henne :).

Men nu ska jag ta mig lite mera te & bara slappa framför tvn... kanske att jag tar mig nått att äta också!

Tjipp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0