Ner, ner, ner för backen ner..! Svisch!

2010-01-03 @ 11:09:20
Jahopp bär det av till stugan eller inte? Än så länge har jag inget hört om någonting.. S ligger med huvudvärk, som vanligt :S. Bara att vänta & se..!

Men inget är ju som väntans tider!!! Den som väntar på nått gott, väntar alltid för L Ä N G E!!

Om vi nu inte kommer iväg så kan jag liksom baka bullar eller nått istället. Men att dra igång ett bullbak innan jag vet nått känns lite sisådär kanske.

But but...

Annars då? Barnen mår bra? Bilen går bra? Huset mår bra? Jovars :rolleyes:.. Bilen tackade oss när vi satte i motorvärmaren efter att få ha stått ute en hel natt i kyla & snö. Mycket glad bil, mycket tacksam! Barnet? Jo du ljuvliga 4 års trots!!! Halleluja! Man bara måste ju ääälska denna 4 års trots, säger ständigt emot vad man än säger. Vägrar göra som man säger till henne, är hur låååååååååååångsam som helst. Inte för att en annan är så jäkla snabb men i jämnförelse med henne är jag rena blixten!

Hon kan verkligen konsten att tjata hål i huvudet på en :rolleyes:..

But but...

Jag älskar henne över allt annat, hon är min gudagåva med eller utan trots!

Nåväl jag blir väl en aning mera gråhårig & tunnhårig på henne med det är det värt! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0