Kalas & smörgåstårta!

2010-01-19 @ 12:28:45
Det är vad det blir idag! Först så ska jag göra en smörgåstårta jag har på beställning till idag & sen vid 16 tiden bär det av till svärmor för att fira henne. Lite mat & så där & sen är det kväll igen som vanligt! Med andra ord så gott som en helt vanlig vardag..

På lördag är det födelsedagsfirande igen. Då ska vi fira FinaFia :). Fast hon fyller pån torsdag egentligen. Sen på kvällen är det tjejfest, trevligt, trevligt. Skönt också att det är på hemmaplan.. Inte för att jag vet om jag ska festa eller ej.. men jag behöver ju knappast dricka för att ha roligt. :D

Känner mig helt off! Har liksom inte inspiritation till att göra nått, vill inget göra, känns som det kvittar osv.. Exakt varför jag känner så det har jag jag ännu inte kommit på. Men jag kommer väl på det nån gång.. eller nått!

Känner mig lynnig i humöret vilket heller inte är likt mig & har inte alls mycket tålamod stundtals & tålamod är en av mina bästa egenskaper. Vad är det med mig egentligen??? Guuud vad jag blir trött på mig själv ibland :rolleyes:!!!

För fan kvinna RYCK UPP DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okeej så där ja! En bitchslap i facet mitt & jag är på G igen... (ljuger som bara den)
Men nu blir det smörgåstårtagöra!

Hepp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0