I brist på annat... när rastlösheten slår till!

2010-01-22 @ 22:41:13
Så möblerar man om! :rolleyes: Vardagsrummet blev återigen fin fint må jag säga :thumbup:.
Men nu måste jag snart sluta upp med det här & möblera om stup i kvarten... eller inte! :rolleyes:

Imorgon har jag en smörgåstårta på att-göra-listan samt fira FinaFia. Sen på kvällen är det tjejfest hos henne. Ska bli kul, man vet aldrig vad Fia hittar på.. det blir säkert nån form av tävling eller så :). Roligt roligt...

Egentligen borde jag väl tänka på att nanna kudden min, men jag är så hutlöst pigg & en aningen rastlös så sova blir det inte riktigt än för min del. Finns ingen anledning att ligga & vrida & vända på sig i flera timmar.. då kan jag lika gärna sitta här finkelura lite! :D

Bakade semlor idag! Ujujuj vad göttit!

Men på måndag är det slut med allt vad godis, sötsaker över lag & kakor! Då sätter jag i gång med hårdträning som heter duga! Måste bara införskaffa mig en nya pilatesboll då miniterroristen fick för sig att klippa lite med saxen i den! :O

Trots att hon hade klippt hål i den så var det ändå harmlöst..
-Mamma jag skulle bara hjälpa dig så du kunde blåsa in mera luft i bollen. Men jag hittade inget hål så jag gjorde ett! *mycket glad & stolt flicka*

Suuuuuck!!!!!!!!!!!!

Jaja tack tack min skatt... jag ahde klarat mig bra utan extra hålet... *skrattar åt min sjuka hjärna som tänker massa snusk just nu pga av extra hål*

But, but...

Hepp!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Anonym

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-24 @ 22:53:37

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0