Gravitation...!

2010-01-29 @ 22:07:31
"Gravitationen kan inte hållas ansvarig för att människor faller för varann..."

Idag har vi inte gjort nått vettigt & det känns helt okeej ändå :rolleyes:. Man får ha sånna dagar också! Lovisa fick följa med 2 lite större barn på gården & åka lite tefat på eftermiddagen. Gulligt av dem! Den ena av dem, A, han är såå go med henne. Likadant i somras, då gungade han henne vid flera tillfällen. Så go unge!!!

8 år är han fick jag veta idag. Haha mamma Tudegård blev liite hönsig när de ville ta med miniterroristen utan vuxet sällskap. Inte långt, inte alls långt. Men jag kunde inte heller se dem genom fönstret eller ytterdörren.

"Tar ni hand om henne ordentligt då?" frågade jag grabbarna innan de gick. Till svar fick jag: " Klart vi gör! *idiotförklarar mamman* Jag är 8 år!!! Jag ska passa henne hela tiden & se till att hon inte åker i det största guppet."

Okeej! Hönsmamman gick med på det! Lycklig miniterrorist skuttade glatt i väg med killarna.
15 minuter kändes som en evighet för hönsmamman hihi.

But, but... allt gick mycket bra & hem kom hon frusen till tusen! Så då blev det varm choklad & dataspel & lyckan var fulländad!

Kvällen avslutades med lite chips framför Emil vardagsrummet innan det var dags för sängen. Sen lite spring fram & tillbaka mellan sitt eget rum & vårt sovrum innan hon slutligen somnade med Waldermar i sin säng. (Dockan heter Waldermar...)

Vad morgondagen har att ge, det vet jag icke det får bli en överraskning .

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0