Vilket skitväder!!!

2010-02-26 @ 10:21:06
Igår kväll snöade det, idag står det som spön i backen! Snöa eller regna?? Väder -Bestäm dig!!!

Idag förlorade jag en hel del bra-mamma-poäng också (faan) då jag först lovade miniterroristen att vi skulle gå ut & göra snögubbar & sen sa att C, hennes kusin, kunde komma i eftermiddag & leka lite. Men så ringede Janne tillbaka & sa att C skulle på kalas ikväll.. Oh happy day!

Så har vi ju det där med tidsuppfattning & miniterroristen.. ingen bra kombination det där. Dödlig snarare!
-Mammamammamammamamma när är det eftermiddag??? -När är det kväll???
Så låter det ungefär en sisådär 2894572985792 gånger på en dag. Kan få vem som helst att bli G.A.L.E.N!!!

But, but..

Jag får väl leka lite med Waldermar då...!
Waldemar är miniterroristens docka, med rosa kläder & allt. Finfint! Gud nåde den som kallar honom för henne eller dockan, då är det tack & adjö!

Jag önskar mig idag:
Sol
Värme
& en  hel dammsugare!



HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0