Träning!

2010-02-21 @ 10:11:46
Underbart, underbart, underbart! :)

Lovisa klippte ju sönder min pilatesboll för en tid sedan, den var ju super viktigt för att jag skulle kunna träna hemma. Visst har det gått utan men träningen har inte kommit till sin full rätt liksom. Men igår fann jag en röd, EN RÖD vacker boll på Ö&B! Oh happy day!

Hem & träna! Ojojoj vilken KICK!!! Mådde & mår sååå bra nu! Känns mycket bra! Motivationen är tillbaka igen & mer därtill. Under tiden jag inte haft nån pilatesboll testade jag min kondis... gissa om jag blev förvånad när den var hur bra som helst! :O Det trodde jag inte!!! Men jag skulle lätt kunna löpa ett rejält varv här i tallboda utan att dö på kuppen haha. Träningsvärken är en annan fråga... :rolleyes:

Läste föresten i vetenskapens värld att man ska dricka kaffe före träning enligt forskning så får man inte lika mycket träningsvärk. Och det spelade ingen roll om man var van kaffedrickare eller inte.. Kanske ligger det nått i det, kanske inte.. Prova?

Nu ska jag ta i tu med de 2 små terroristerna som inte riktigt drar jämt när det gäller spel... Dags att kasta ut dem i snön! :rolleyes:

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0