Ny enerig!

2010-02-04 @ 10:38:56
Vet inte hur eller var i från den kommer. Men jag tackar ju inte nej precis . Jag har liksom tappat lusten med det mesta, inte velat göra något. Inte ens träna!!! :O Kändes som om det kvittade... vad var meningen med det :question:.

Men nu står jag har, eller jaa står & står jag sitter ju ner :rolleyes:, med en förnyad enerig & positivitet!

Igår var jag till ortopeden som avtalat klockan 9. Det gick snabbt & smidigt & miniterroristen var med. Hon berättade om ändock liiite blygt att hon skulle minsann bli motoped (ortoped) på farfars sjukhus & laga ben! Det ni!! Som alltid var personalen lika underbara & pratade & skojade med henne.

Jag väntar tid till Neurofys igen, det var roligt där även om det är illa att jag måste dit eller hur jag ska uttrycka mig. En tur till smärtenheten blir det igen också, alltid lika spännande :rolleyes:.

Igår fick jag låna över 100 gamla hederliga playstationspel av en vän .
Spelat? Näää inte alls... bara lite grann!  Kan bli en del idag...

Men innan dess ska vi ut & rulla oss lite i snön!

HEPP!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0