NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 10:54:46
Jag vill INTE, I N T E bli förkyld!!! Jag har ju klarat mig såååååååå satans läääääänge nuuuuuuu!!!! Men nä då! Smitta mig gör det bara, tänk inte på mig & min täppta näsa eller begynnande halsont!
Jag känner redan att andningen som vanligt när jag blir förkyld är påverkad. Det är tungt att andas.. & värre blir det ju sämre min förkylning blir.

Men livet är ju för jäkla underbart ibland!!!

Jahopp ja! Säg hej till Bricanyl & kortison Betapred! Nam nam..!

Det enda positiva egentligen med att bli sjuk är att man kan ligga & läsa hela dagen & kvällen & tycka synd om sig själv. Och så kan man spela tvspel med gott samvete!:rolleyes:

Tyvärr har jag ju inte så mycket ro i kroppen att jag kan ligga & spela tvspel nån längre stund, men läsa kan jag! :)

*Snörvel*

Nää nu ska jag ta mig en panodil & klä mig, sen blr det nog soffläge trots allt.

TJIPP!

//L 

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0