Nappkriget!

2010-02-19 @ 10:38:41
Hej & hå i det blå!

I går från tomma intet bestämdes att miniterroristen skulle sluta med nappen. Hoppla hej! Inga förvarningar eller förberedelser på det inte.. Vi testar!

Sakta men säkert började det gå upp för henne hur mycket & hur gärna hon vill ha sin älskade napp & då trillade stora krokodiltårar ner för hennes små kinder. Guuud vad det gjorde ont i mig!! Jag höll på att både ge med mig & börja stor gråta själv.

Det kändes som om jag höll på att slita ut mitt eget hjärta på mig själv & jag kände mig som den vidrigaste, elakaste & jävligaste människan i världen när hon grät så hjärtslitande efter sin napp.

Men hon somnade utan & natten var smärtfri. Jag sov inne hos henne i natt & kommer göra det en natt eller 2 till för trygghetens skull. Men det har ändå gått över förväntan... hoppas kvällen går lika bra!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0