Morgonkaffe, -15, P-spruta & baka semlor!

2010-02-11 @ 09:53:22
Underbart! Hela -15 & strålande solsken. Det är ju nästan så man vill gå ut :rolleyes:. Gå ut måste jag lite senare, måste till apoteket & hämta P-sprutan bland annat & sen till VC & ta den.

Efteråt bär det av ner till mor & baka lite semlor på begäran av henne. Nice!

Förkylningen  fortsätter sin framfart, mindre nice! Än så länge kan jag ju andas om än med lite svårigheter. Tack gode gud för att jag inte längre är rökare! :O Jesus hur hade det gått då??? Jag hade frusit arslet av mig först, hostat halvt ihjäl mig, fått ännu svårare att andas & sedan fått mig en uppläxning av läkaren. Fått abstinens & tillsammans med den fått århundradets tokspel. NICE NICE NICE! Eller inte :rolleyes:.

Är dock inget helgon på långa vägar... jag snusar. MEN! Faktum är att miniterroristens barnläkare sa till mig att göra det i stället för att röka om jag nu hade så svårt att sluta med det ena. Det tog sin tid & jag både rökte & snusade en period. Men sen slutade jag röka helt. Men som sagt, inget helgon för jag snusar som sagt.

Men det är MITT val! MITT beslut! Vill jag sluta så gör jag det när jag är redo för det, vill & för MIN egen skull.

Bla bla bla bla... Har du inget bättre att skriva om?!? Haha!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0