Life goes on...

2010-02-08 @ 20:56:10
Egentligen har jag inte mycket att skriva om idag.. för ingenting speciellt har hänt. Bara vanligt vardagsliv liksom. Med städ, disk, matlagning & annat smått & gott som ingår. :)

Handlade lite på eftermiddagen, behövde ha hem lite mat, frukt & grönt.

Min träning går bra & det rullar på trots att miniterroristen klippte sönder min viktiga pilatesboll. :rolleyes:

Har en överklagan jag måste skriva till trafikskadenämnden, lättare sagt än gjort. Men jag ska nog få till det!!! Men just nu är det blankt i skallen... *suck*
Nåja.. det kommer väl nått snart kanske :rolleyes:.

Hade totalt glömt bort att jag måste ta min P-spruta imorgon& jag har inte bokat in nån tid för det!!!! Faaaan!!! Nu hoppas jag att VC på nått sätt kan hjälpa mig med den i alla fall imorgon. *hoppas hoppas*

Nehepp miniterroristen sover icke än... hon är svår att få att sova nu för tiden. Kanske händer det mycket i hennes kropp & knopp som göra att hon har svårt att komma till ro. För bra mår hon!! Och trygg känner hon sig också..

En övergående fas antagligen.. hoppas jag!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0