Kalas...

2010-02-07 @ 09:53:05
Idag ska vi fira Sabina, Lovisas kusin som har fyllt år. Men först är vi bjudna på lunch hos farmor & farfar. Mums! :thumbup:

Vid 1 tiden i natt sov båda barnen & vid 1.30 somnade nog jag... efter att ha blivit hungrig & tvingat mig upp för att äta nått. :O My goooood!!! jag var astrött men kunde inte sova för att jag var hungrig. Slockande som en gris när jag hade ätit en smörgås .

Cornelia vaknade 9.15 & klockan är nu 9.45 & miniterroristen sover som en gris ännu haha! Ja hon är trött hon.. Spännande & se när hon behagar vakna...

Idag blir det slapp söndag, tänkte fixa lite med symaskinen jag fick låna av Fru Mundel-Svesson .

Wish me luck!

För övrigt så hänger träningsvärken i magmusklerna i som satan! Börjar smått fundera på om nått gick snett för så här länge borde det inte hänga i & inte kännas sååå efter flera dar.. Eller så är det bara att inse att jag är så in i helsike otränad efter träningsuppehållet. Jag tränade ju ganska friskt, regelbundet & intensivt en period & gjorde sen ett längre uppehåll.

Så klippte miniterroristen hål i min pilatesboll som är en av mina viktigaste träningsredskap & jag fick ändra träningen radikalt.

Hur som haver... på't igen!!! Ikväll blir ett nytt pass... Have Mercy! ;)

Frukost?

Nu: Mera koffeinmissbruk!
Senare: Den som lever får se..

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0