Ett barn blev till 2 barn som sedan blir till 3 barn!

2010-02-11 @ 21:28:54
Japp, jajamen så blev det & blir det! Ikväll sover Evelina här, Lovisas kusin. Och imorgon kommer lilla "Ballabin" (Albin, Evelinas lillebror) & ska vara här också ett par timmar medans mamman deras är & uträttar ett ärende..

Blir kalas bra det här! Ensamstående med 3 barn! Perfekt! Nått jag alltid drömt om.. eller NOT! HAHA!

Men det ska bli både mysigt & roligt i alla fall. De 2 största lär ju roa sig själva & det mesta på egen hand.

Men så fort Lovisa har nån som ska sova över så tar det evigheter innan de somnar :rolleyes: En massa jag-måste-göra-det eller jag-är.... osv. Fantastikt vad mycket det hinner komma på de har missat när de ska sova de små glina! ;)

Nåväl somnar de sent nu kanske de ger moi en aningen liiite sovmorgon då jag sover så illa nu för tiden. HAH! Drömma går ju! De lär ju vara vakna nån gång mellan 7-8 imorgon! Oh Joy!!! :rolleyes:

Nu ska jag ta & bara slappa framför tvn ett tag innan det blir dags för sängen även för mig. Kanske att jag ska ta mig nått att äta också.. eller är jag bara sugen?

Idag tog jag min andra P-spruta & MY GOD vilken BITCH jag fick!!!! Fy fan för henne rent ut sagt! Det märktes att hon inte var säker på sin sak för det gjorde ont så in i helvete!!! Och lång tid efteråt också. Så var det INTE när jag tog första gången av en jätte go tjej.

Dessutom tycker jag det var rent för jävligt att de på VC tar 100 spänn för att ge mig den & det tar knappt 1 minut så är det klart. Sprutan har jag ju redan betalat för... Mycket dåligt tycker jag!!!

But but nu har jag tagit den i alla fall & behöver inte bry mig ett dugg på 3 månader! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0