....

2010-02-02 @ 11:33:20
"Du frågar mig, varför jag lämnat dig. Trots att jag sa du är mitt allt. Men kärleken den följer i sina spår. Och på den har jag på känn ej ingen rår...!"

Tisdag & samtal klockan 14.30. 100 frågor...! Tusentals blandade, krigande & oeniga känslor. Underbart!

Så många funderingar just nu.. vissa saker kan jag INTE släppa förrän jag har fått något svar på dem. Kanske inte till det bästa för mig men om jag ska kunna släppa det så måste jag hitta nån form av svar på dem. Helst av allt nu skulle jag vilja lägga mig i sängen igen & sova. Jag är sååå trött!!!

Okeej.. babblat i telefon med finaste lillasyster Jenny i 1 timme :rolleyes:. Vi har lekt spion & snok leken höhöhöhöhö hahahahahaha hihihihihi... *bara vi som fattar*

Nu ska jag ta tag i vardagslivet innan jag ska i väg..

Tjipp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0