Allt är bra, det är bara bra..

2010-02-28 @ 10:09:21
"När jag tänker på mina år så tänker jag minsann, att man ska göra det man vill & inte bara det man kan. Jag vill inte till stjärnorna, vad ska jag göra där? Man tappar bara andan, det är fel atmosfär.. Men allt är bra, allt är bra, det är bara bra..!"

Jag behövde ladda mina batterier
Jag behövde rannsaka mig själv & mitt inre
Jag behövde finna styrkan inom mig för att orka gå vidare
Jag behövde få veta att att jag har stöd
Jag behövde få en kram
Jag behövde få en ett tröstande ord

Sök, finn styrkan inom dig, du har den någonstans!
Hitta den!
När du finner den, känn hur den fyller varje del av dig
Känn hur den fyller dig med styrka, motivation, klarsynthet & hopp!
Låt den vägleda dig & du är på rätt väg

Bär ditt huvud högt, var rak i ryggen & visa att INGENTING kan hindra dig eller stoppa dig på din väg framåt.

Låt inte vreden, hatet & hämndbegäret ta över eller äta dig levande. Släpp det!

Först då kommer ditt hjärta att vara lättat & din själ fri...

Välj dina strider
Välja dina ord
Var klok & tänk efter först
Och nästan allt är vunnet..!!!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0