Ute hela dagen lång...

2010-04-11 @ 23:53:48
... är precis vad vi har varit idag! I & för sig så tog det cirkus halva dagen för mig att tina upp. Frös så jag hackade tänder medans de andra sa: VA??? Fryser du??? Är du sjuuuuuk???

Hmmm... NEPP! Inte sjuk, bara kallt! :rolleyes:

Men jag tinade upp så småningom. Gött! Bjöd goaste & finaste grannen M med barn på mat, vi satt ute i solen & åt. Barnen har varit ute sen klockan 10 idag & vi alla gick inte in förrän klockan var närmare 18.
Det märks att det börjar gå åt sommar hållet, för nu kommer folket fram igen . Nice, mycket nice!
Men jösses vad skitiga ungarna var!!! Haha ja det märktes allt att de hade varit ute. Hoppas på att det blir lika fint väder imorgon för då ska det röjjas, krattas & grävas på baksidan. Kanske grilla lite? Hemgjorda hamburgare & god sallad?!! Låter ju underbart.. *dreglar* Så får det bli!

Bara därför står det väl som spön i backen imorgon..

Häromdagen gjorde jag & Lovisa hemgjord dajmglass med chokladmaränger, det blev en kanon succé bland barn & även vuxna. Så imorgon förmiddag gör vi en ny omgång av båda delarna & till det tar vi.
Imorgon måste vi syskon göra en halvjobbig sak, skicka ett gemensamt brev till en person. Detta blir väl lugnet före stormen skulle jag tro. MEN, jag känner mig som en klippa i stormen!Grrrr (<---MOI?!?)

För övrigt har jag haft skrattfnatt idag... framför allt nu ikväll. Ingen aning om vad som tog åt mig men uppenbarligen så hade jag roligt åt något. Kanske åt mig själv? Hihi....

Nepp det här duger då inte... God natt min skatt!

TjenisPenis!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0