Sjuuuuuuk!!!

2010-04-02 @ 00:10:14
Gud vad trist att vara sjuk :S. Men så är det, jag har haft feber sen igår & bara legat största del. Har inte orkat med nått & knappt orkat stå. Dessutom har jag varit så yr i huvudet så det har känts bättre att halvligga. I natt så hade jag en sån sjuk frossa. Jag skakade helt okontrollerat & frös som aldrig förr, samtidigt så svettades jag floder utan att överdriva nått speciellt. :O

För det första så svettas jag knappt alls, inte ens när jag tränar stenhårt svettas jag nått speciellt. För det andra så var det så sjuk att jag hade en sådan frossa samtidigt som jag svettades nått enormt. Det bara rann om mig :O :O :O.. Som sagt helt sjukt! Men så hade jag närmare 40 graders feber också :S.

Har legat i stort sätt hela dagen i dag med.. Kollade på "Änglar & Demoner", uppföljaren till "Da Vinci Koden". Skit bra tycket jag :).

Är jag sjuk imorgon med ska jag bara se en massa filmer & göra ingenting.. bara dricka en massa te & tycka synd om mig själv :rolleyes:.

Ikväll så kom goaste kusinen P & fikade! Vi satt & drack lite kaffe & pratade om allt möjligt & skrattade mycket. Blir så glad när han kommer!!!  Love you P!!!

Pratade med FinaFia den stackaren... hennes mamma gick ju bort alldeles nyligen ;(... Hon berättade att hon & hennes tvilling syster hade legat i jämter henne. Mamma Birgitta låg i sin säng mellan sina döttrar när hon somnade in för gott. Med ett svagt litet leende på läpparna avslutades hennes liv!

Ett fint sätt att få dö på när man kämpat så länge mot Cancern.. hon fick som hon ville i alla fall & fick trots allt ett värdigt slut!

Lider med familjen... den sorg de bär på måste vara outhärdlig. Framför allt så gör det mig ont att veta att FinasteFia är så ledsen & inget kan man göra. Vi älskar dig FinasteFia!!! Massor massor!

Nähäpp nu så är det god natt min skatt minsann!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0