Neeeeeej det är bara inte sant!!!!!!!!!

2010-04-09 @ 00:30:18
Hon kräks igen!  Hon var ju sjuk i förrgår..! Å så nu igen, vad är det som är fel?

Jag bara bävar för att det blir en lika lång natt som sist, jag vet inte om jag pallar det. Inte för att jag har nått val... Men roligare & mysigare saker finns ju! Minst sagt!!!

Men det oroar mig att hon klagar såå på att hon har ont i magen. Jag står i valet & kvalet att ringa 1177. Men jag tror jag avvaktar ett tag till & ser vad som händer nu under natten. Förhoppningsvis blir det lugnt!



Mitt lilla lilla hjärta.. mammas hjärta blöder för dig! Min älskling! Imorgon ska mamma skämma bort dig rejält om du inte kräks då. Bara ha en massa mys, se filmer, äta gott, pyssla osv..



Fastän att klockan är över 00 så vill jag ändå passa på återigen att säga:
HAPpY HAPpY BIRTHDAY DARLING T PÅ DIN 33 ÅRSDAG!!


Nää bara att inse att min söta älskade lilla flicka helt enkelt är magsjuk, för nu spydde hon igen!!! SKIT OCKSÅ!

Men hon är så duktig som klarar det så bra, kräks i hinken & ingen annanstans! Mammas duktiga tjejja!

Nähäpp bara att lägga sig ner & ligga i nån sorts dvala...

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: HotSexyMama

Men igen, vad kan det vara, för så beter sig väl inte maginfluensa elr?? stackars er iaf. och tacccckkkk för gratulationerna =)

ska in och greja lite i bloggen din nu =)

2010-04-09 @ 09:53:07
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0