Magsjukt barn..! Uäääk

2010-04-07 @ 03:25:28
Jag hade nästan somnat när jag hör att Lovisa inte mår bra.. Som mamma är man ganska bra på att känna på sig saker innan de sker. Som nu i natt vid 1-30 tiden, då kräktes hon ner hela sängen!
Underbart! Nu är klockan 3.20 & ännu sover vi inte.. men vi kanske är på god väg nu! Hon har inte kräkts nått mera så jag undrar vad det där var för nått.

Ja det är väl bra på sätt & vis ändå!

Nu hoppas jag att vi får lite sömn åtminstonde...

Vilken skit natt....!!! Alla småbarnsföräldrars mardröm ?!?
Min i alla fall... tack gode gud för att de lär sig kräkas i toaletten ju äldre de blir istället för överallt! HUA!!!

Oh well....

GODNATT! (Eller god morgon..!)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0