Låser blogg tills vidare..!

2010-04-23 @ 00:27:03
Tyvärr har det kommit till min kännedom att det finns vissa som enbart läser min blogg för att SNOKA! Vilket gör mig både förbannad & ledsen på samma gång! Och som det inte räckte med det så är det tydligen så att dessa personer tycks tolka vissa saker som det behagar dem själv. Vilket får mig att fundera på om de också läser något som INTE står där & sedan tolkar lite hej vilt.

För det har jag flera väl valda ord... Patetiskt är ett av dem, skaffa er ett EGET liv så slipper ni engagera er i MITT liv!! Jag, till skillnad från er, HAR ett liv & ett BRA & TILLFREDSSTÄLLANDE dessutom. Jag är nöjd med min tillvaro, jag menar jag lever, jag har hälsan, jag bor fantastiskt bra, jag har familj, jag har det allra bästa vännerna osv..


But but... that's life! Så här är det ju tyvärr i verkligheten att det finns ta mig fasen idioter till allt & än är inte den sista idioten född!

Men inom de allra närmsta dagarna kommer jag låsa bloggen som det känns just nu. Kanske jag kommer på andra tankar innan dess, det återstår att se.
Orsaken till att jag inte låser den nu på en gång är att jag VILL att detta inlägg ska TRÄFFA de berörda snokande personerna!

Till er har jag bara att säga några få saker: 1. Skaffa er ett eget liv, ge fan i MITT! 2.Sandlådenivå, väx upp! 3. HERREGUD människa...!!!

Oh well... sådärja nu så känns det genast mycket bättre!
Jag kommer sova gottigott efter det här!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0