Helt jävla slut, rent ut sagt!!!

2010-04-07 @ 23:10:30
Ja inatt som var så åkte ju lillfisan på magsjuka. Jag hade precis lagt mig & höll på att somna när hon började kräkas. Så det blev ingen sömn för mig inte.. inte förräns klockan 6.30 imorse fick jag sova 2-3 timmar. Så hela dagen har jag gått som i ett enda töcken. Tvättat allt hon hade spytt ner samt madrassen.

Sen gjorde vi hemgjord dajmglass & chokladmaränger eftersom hon åkte på feber efter magsjukan. Meen hon piggnade till under sena eftermiddagen & verkade så gott som frisk nu ikväll.

En sak som är säker är att JAG kommer banne mig somna ovaggat ikväll... & säkert inom överskådlig framtid :rolleyes:. Typ snart..!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0