Då var det valborgsmässoafton då...

2010-04-30 @ 09:56:31
... vad göra denna dag? Full like a kastrull blev man ju förr men nu han man växt till sig & finner inte det lika lockande längre. (Vuxenpoäng) Jag vet inte ännu om maken min har några planer för kvällen. Om inte så vidhåller jag att jag vill umgås med finaste underbaraste M.

Idag tänkte jag baka lite med Lovisa, vädret är skit ute (vilken överraskning så här på valborg..) & så tänkte jag ta ett ryck inne på kontoret & rensa både här & där. Välbehövligt!

Från & med söndag så har jag socker, godis & kakförbud! Det här håller fasiken inte!!! Jag kan inte hålla på som jag gör nu för då kommer det sluta med att jag bara mår dåligt.. Risken för ätstörningar är överhängande.
Så det blir frukt i mängder, fasta måltider & hårdträning. DET kommer jag må BRA av! :)

Oh well...

Trevlig Valborgsmässoafton på er alla! Hoppas att dagen & kvällen blir som ni önskat er!

Kram kram

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0