Återigen en fantastisk dag!

2010-04-14 @ 23:11:25
Det har varit strålande sol, näst intill vindstilla & varmt! Vad mer kan man begära?!! Dessutom hade jag mat över sen igår, köttfärspaj med bacon, som vi åt ute tillsammans med lite citronläsk. Jag bakade bullar på förmiddagen & bröd nu ikväll. Lovisa & Ludde har lekt hela dagen så miniterroristen var ordentligt trött nu ikväll :). 2 sekunder & hon sov!!!

Jag har redan fått hur mycket färg som helst i ansiktet .

Men nu måste det bli sängen eftersom vi ska upp ganska tidigt imorgon. Jag har traumaberarbetning imorgon & det vore ju för jäkla bra om jag inte satt & gäspade genom det utan var någolund vaken & fokuserad.. Brukar alltid vara det bästa :rolleyes:.

Zzzz...

TJIPP!!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0