Å du härliga ljuvliga soliga dag!!!

2010-04-12 @ 23:46:46
Gick upp 7.30 (rekord för att vara mig nu för tiden :rolleyes: ) & satte på kaffet som vanligt (det första jag gör med andra ord VARJE morgon). Sedan åt jag & Lovisa frukost (tillsammans & i köket, chockerande!) vi har hittat våran frukostfavorit. Smörgås med stekt ägg & oboy. Yes det är fasiken så gott som det låter. Nyttigt? Inte värst, men mätt blir man i alla fall.

Efter det klädde jag på mig & gjorde i ordning, tjatade på miniterroristen att hon också skulle klä på sig, vilket tog T I D!!

How ever.. När klockan var cirka 10 då gick vi ut på baksidan. Då var det 20 grader varmt & det kändes för jäkla gött kan jag lova.  Påbörjade operation vårstädning & kom ganska långt. Hängde ut årets första tvätt på torkvindan () & vårstädade lite till. Sen förflyttade vi oss till framsidan & där satt jag bara & njöt av solen & värmen. Lovisa lekte med barnen som var på gården, vilket var många. Sen kom grannen mitt emot, Pernilla, över & pratade lite. Vi har bott här i 3 år & vi har aldrig direkt pratat med varandra. Haha. Trevligt i alla fall.

Sen kom finaste M & barnen efter att hon slutat för dagen på sin APU & barnen på dagis. Vi åt glassen som jag & Lovisa gjort på förmiddagen (ute dessutom) & chokladmarängerna. Drack ännu mera kaffe & syndade lite.

Skrattade som vanligt för mycket.. (fina magmuskler, tvättbräda på nolltid!)
När klockan var 18 då gick vi in som först. Stoppade miniterroristen i badet en snabbis, dammsög & torkade golv. Sen blev det kväll för liten Jag.

Imorgon ska man upp ännu tidigare än idag! Jag har satsat stort, klockan 6 (good Luck!) i förhoppning om att hinna ta en dusch (you wish) innan FinaFia kommer & hämtar mig för att köra mig till US & neurofysiologen kl 7.45!

Trött vid 11 tiden??? Toppchans! Kan man få kaffet intravenöst kanske? :rolleyes: jaja önska går väl för sig..
Vädret ska tydligen bara bli bättre & bättre för varje dag samt varmare. Så det blir inte mycket tid inomhus än mindre framför datorn. Hihi... Älskar denna årstid!!!

Men just nu nu ska jag ta stekpannan & självsöva mig! Funkar. Tror jag. (Hoppas)

Oh well... See ya tomorrow! (Om jag har överlevt..)

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0