Så kom snuvan också... bah!

2009-09-20 @ 22:30:21
Så blev man snorig på köpte också! :thumbdown:. Jag trodde faktiskt att förkylningen var på väg att ge med sig. Men icke! Jag får nog allt dras med den ett tag till :(.

Imorgon bär det av till smärtenheten igen för uppföljning.. spännande! Eller nja så spännande är det väl kanske inte precis men ett måste snarare. :)

Om vädret tillåter så far jag ner till stugan i helgen... Och efter den helgen far jag nog till lillasyster i Motala ett par dagar. :)
Jag undrar hur hon & S har haft det på spa resan till Polen? Förmodligen har de säääkert haft det hur gött som helst. Men skulle jag vara avis på det? Näää... inte jag inte... *jag ljuger såååå bra*

Men nu ska jag inta ryggläge...! Filosofera lite innan jag ska sova!

God natt allesammans!

Som om jag skulle somna före 00... BAH!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0