På löpsedeln: Fru slog ihjäl make. Orsak: Han kom hem...!

2009-09-26 @ 23:24:58
Jag kan inte minnas när jag var så här arg som jag har varit i stort sätt hela dagen... Jag har både kokat av ilska & varit på vippen att explodera. :mad:

Anledningen till detta är parasiten även kallad min man!

Han skulle på firmafest i går, tyckte jag var skojigt för han. Jag ångrade mig klockan 2.30 i natt. Hem kom fanskapet mer än pissfull. Tände upp i heeeela lägenheten inklusive taklampan i sovrummet. Observera!!! I det sovrum som jag SOV i!!! :mad: Sov var rätta ordet... för någon mera sömn blev det inte för mig. Han förde ett satans liv om absolut ingenting, vill vara social. Men blev sur när jag inte ville vara social alls mitt i natten & blivit väckt. :O

Jag trodde jag skulle flippa fullständigt när han sa att han skulle gå in till Lovisa & prata med henne i stället. Då hotade jag honom till livet. :mad:

Sen så börjde det... han mådde dåååååligt... NO SHIT SHERLOCK!!! Har han hällt i sig all jävla tänkbar sprit som finns så är det ju knappast nån åh-fan-mår-man-dåligt-av-för-mycket-alkohol. Det skulle stönas, HÖGT, det suckades, det kastades av & an i sängen så jag trodde vi lekte hela havet stormar, oja sig, aja sig osv osv.

Sen har vi sist men inte minst jag-mår-så-ill-jag-måste-spy. Fine! Nemas problemas!! Alla har vi väl druckit för mycket nån gång i bland. Men tyvärr så stannade det inte där. Åh nej, nej, nej då. När parasiten ska spy måste han spy så hela Tallboda hör & givetvis med öppen dörr också. :mad: :mad: :mad:

Som om det inte var nog så fick jag ingen sömn från 2.30 & --> & klockan 6 fick jag torka upp hans vidriga spyor på muggen! Då exploderade jag!!!! På väggar, toa, badkar... Lovisa vaknade 6.30 oh joy!

Nu hade jag garanterat planerat mord...!
Men lägligt nog så fick fanskapet migrän till råga på allt. Och vi snackar århundradets värsta, värsta anfall på länge. Så han slapp utskällning tills vidare samt att jag fick vänta med att banka skiten ur han.

Så heela dagen har han legat, först nu i kväll var han uppe en stund & åt lite & drack en kopp te. Med en ågren som hette: DÄR-FICK-DU-DIN-DUMMA-JÄVEL!!!!

Men då hade min ilska lagt sig & jag var inte så arg längre. Men han fick allt veta att han levde & straffet för hur han hade betett sig ordnade han ju så bra själv. :)
Det lär dröja ett bra tag nu innan han gör om en sån sak igen... & om han då spyr ner muggen igen eller nån annanstans så looovar jag dyrt & heligt att då kommer jag verkligen gå lös på honom.

Antagligen hade jag gjort det idag om det inte hade varit för att han fick migrän tillsammans med bakfyllan...

Men nu ska jag krypa ner i min sänga & soooooooooooova!!!!!!!!!!!!!!!!

Natti natti!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0