Oh joy...!

2009-09-21 @ 13:09:53
Dagens besök på smärtenheten resulterade i att jag fick maxdos på morfinet! Nice, då är vi lagligt höga hela dagarna i enda nu då.. :S.
Jag hade önskat en extra tablett mitt på dagen, men i stället fick jag maxdos & vara kvar på 2 tabletter om dagen som vanligt. Kan ju bli spännande att se hur jag blir nu.. :rolleyes: Med tanke på hur lättpåverkad jag är av mediciner så... kan detta bli kul!

Jag får ju hysteriska skrattattacker i tid & i otid på morfinet.. i varje fall när dosen höjs & jag inte är van vid den så brukar jag bli sån. Ganska skojigt... för andra...!

Summan av kardemumman: maybe a little bit fucked up?!?

Oh joy....! We lööööve morfin, oh yes! *det dryper ironi om det hela*

Men hur som haver... om detta gör mig någolunda smärtfri så kan jag stå ut med att vara hög på morfin :rolleyes: Jag menar nått roligt ska jag väl få ha än bara ont? Jupp det tycker jag allt!

Men nu måste jag finkelura på vad jag ska ha till middag idag..

Mors på er så länge!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0