Mitt i natten...

2009-09-19 @ 23:45:31
Klockan är mitt i natta & ändå är jag vaken när jag borde sova. :rolleyes: Men jag jobbar på det, eller eh.. ja jo jag tänker att jag ska sova. Jaa då det gör jag minsann *smart*.

Det blir segt imorgon att gå upp om jag inte sover snart.. Fast det är toppchans på att Lovisa sover länge i morgon. Men hon har blåst mig förut så... :rolleyes:

Men så varför sover jag inte då? Kan det bero på det sena kaffe/te drickandet kanske? Eller nått.. eller inte... då kanske det där kaffetedrickandet påverkar min ohyggligt minimala kissblåsa också?!? Kan vara så.. men det är inte säkert. Jag kan ju ha en liiiiten kissblåsa också.

Okeej!

1. Inget mera sent drickande av kaffe/te
2. Kateter efter att ha intagit liggläge i sängen
3. Införskaffa kateter först
4. Hitta nån som sätter dit den..
5. Skita i alltsammans & helt enkelt sluta dricka kaffe/te efter 19!

Nu: Kissa... vad annars? :rolleyes:
Senare: Slå den som snarkar...
Mycket senare: Kissa igen!
Senare än senast: SOVA FÖR I HELVETE!!!!

Äh gå & lägg er!
Glöm inte att kissa...!
//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0