Isbit var det ja!

2009-09-03 @ 10:35:23
Lovisa fick en stor isbit i en plastmugg i går av kusin Ludde. Hyggligt av han! De hade kanske inte råd med glass? ;).

I alla fall så givetvis stoppar hon ner tungan & FASTNAR! Hon får panik & innan jag hinner säga något så har hon slitit sig loss. oj vad det blödde & vad ont det gjorde på henne. Och i mammas hjärta :S.

Kanske hon lärde sig en läxa? Icke! Eftersom hon fick ONT var hon ju tvungen att ha en isbit för det... *suckar*
jajaja... :)

Men nu ska jag bara vara... känner att min kropp av någon anledning har fullt stresspåslag! Varför vet jag inte riktigt, men det kan inte vara bra... :S

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0