Födelsedagskalas!

2009-09-27 @ 23:33:26
Grattis finaste Mia på din födelsedag!

Lovisa med sina päron har varit & firat faster Mia idag. Hon tyckte det var jätteskojigt. Massor med barn, doggen Chippen & äldsta kusinen Sebban.

God kyckliggryta fick vi med & efterrätten var minst lika god den.

Väl hemma röjde jag upp efter Lovisas framfart tillsammans med sin far.. :rolleyes:
Efter det blev det träning! Ojojoj vad det var underbart skönt... Jag älskar att träna, så skönt att ha kommit igång igen. Nu verkar jag hittat det program jag vill köra. Och jag har till & med fått rutin på övningarna med. Utan att missa nån... I början glömde jag nån enstaka övning eller missade stretcha nån kroppsdel som sen i sin tur kom & bet mig i röven dagen efter ;).

Men nu är det sängen som gäller! Lovisa ska vara på dagis klockan 8 som vanligt & jag har gått & blivit morgontrött & men förbaskat kvällspigg... vet inte hur det gick till... men men...

Natti!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0