Finkeluriga mig!

2009-09-24 @ 22:46:37
Här sitter jag & finkelurar lite granna så här på kvällskvisten! ;)

Trevligt, trevligt må jag säga.. annars då? Nada! Miniterroristen har varit minst sagt en PAIN IN THE ASS all fucking day long!!! :mad: Okeej, 3 årstrots, jobbig men rena rama barnleken. 3½års trots... Bin laden skit ner dig! Jag ska skicka L till er så ska ni se att inom 10 minuter, MAX, så kommer ni ha ändrat åsikt om honom. Den nya skräckinjagande terroristen heter Lovisa Tudegård!

Men hon är sååå söööt i alla fall & hennes mamma, hon som snart inget hår har kvar, hon ääälskar henne gränslöst mycket & villkorslöst! Hon är mitt hjärta, mitt allt, min solstråle. But still... TERRORIST!!!! :rolleyes:

Den enda som tycks tycka 3½ års trotsen är rolig är hon själv & inte fan vet hon vad det är heller.

Idag så hon så här: Mamma jag bara tjatar & tjatar & tjatar & tjatar... då får du hål i huvudet mamma. Visst mamma?!?
No shit Sherlock!
-Mamma jag lyssnar inte med mina öron för jag har inga...!
Jeeeesus!!! Vart får de allt i från? Okeej en del av allt kom från mig det medger jag. Jag har sagt idag vid flera tillfällen att hon tjatar hål i skallen på mig... men resten? Kom det från mig med? :rolleyes:
Finns en viss risk för att det är så... Men vem kan hålla sig för skratt när de kläcker ur sig saker när man minst anar det? Inte jag... jag är oduglig på att hålla mig för skratt... Och giiivetvis gäller det ju alltid när hon gör eller säger nått hon INTE FÅR!

Som till exempel: Häromdagen sa hon på vägen ner till sin farbror i blåsten: Mamma jävla blåst va? Öhm... först tolkade jag det hela som om hon kallade sin mamma blåst, sen slog mig ordet jävlar & jag min dumpanna börjar asgarva. Skitbra verkligen!

Vad för signaler sänder jag mitt barn? :rolleyes:

Imorgon ska jag jobba på att samla bra-mamma-poäng. Och senare på kvällen när terroristen sover ska jag kamma hem några vuxenpoäng genom att ta mig ett glas rödvin framför tvn. Eller så skiter jag i rödvinet & låtsas vara vuxen... eller nått. Blir bra...

Nu: Tjolahopp in i badrummet!
Senare: Tjolahopp ner i bingen!
Mycket senare: Zzzzzzzzzz...

//L


Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

blev det några samla mamma poäng???

2009-09-27 @ 10:28:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0