Nöjd!

2009-10-11 @ 22:58:51
Känner mig riktigt nöjd med mig själv idag. Att ha haft Evelina över natt var en chansning då hon aldrig sovit här ensam nån gång. Sen är hon ett litet stressat barn emellanåt. Men hon har haft det riktigt kul & hon somnade gott igår sen när hon väl somnade vid 20.30-21 tiden.
Tjejjerna har lekt bra också, inga bråk direkt som det blir ganska ofta annars mellan dem. Nej de har haft riktigt roligt tillsammans idag.

De var ute på fm & lekte en timmer eller så, sen kallade jag in dem på lunch. Evve drog i sig 20 plättar :bigeyes: Lovisa var inte sämre hon för hon drog i sig 15 stycken :bigeyes:.

Men på tidiga eftermiddagen så lyckades Evve göra sig illa. Jag såg inte vad som hände men hon hade på nått sätt lyckats tryckt upp penselskaftet under tungan & fick sig ett jack så det blödde ganska mycket. Men inget som inte lite is kan fixa ;).

Sen blev det plankstek idag med oxfilé. Och jag säger bara: MUUUUUMS vad det var ljuvligt gott!!!

Lovisa var slutkörd så hon somnade innan hon la huvudet på kudden redan 18.30. Bra det! Hon behöver sin sömn. Imorgon är det ju dagis som gäller igen :).

Idag har jag också tagit i kontoret... det har sett rent för jävligt ut där inne med pappers högar över allt. En del var skräp en del skulle sättas in i pärm. Men nu har jag börjat i alla fall & det kändes riktigt gött.

Men nu ska jag nog krypa ner för jag börjar bli busa trött... Ja jag vet jag somnar ändå inte före 00.00. Försöka duger väl?!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0