Men var är snön då???

2009-10-17 @ 10:25:15
Okeej jag är djupt besviken på SMHI som utlovat mer eller mindre snö/snökaos. Och har det kommit någon??? Ehh... NEJ! Här sitter jag & väntar på att det ska komma snö! och så blir jag blåst så det heter duga. Som om SMHI nånsin skulle haft rätt... BAH! Ge mig snö!!!! Ja alltså inte sån snö ni vet knark utan snö som jag kan rulla mig i eller göra snöbollar av. Ni fattar!

Det verkar som om febern från igår gav med sig. Känner mig dock inte 100% men inte heller sjuk precis.. lurigt!

Jag tror jag håller på att få nackspärr eller nått... det är flera år sen jag hade det! Men på med lite tigerbalsam & så är det snart väck!

Nä om man skulle ta & göra nått av den här dagen kanske...

Mors!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0