Knäppa dator...

2009-10-04 @ 22:37:54
Japp datorn har fått knäppen! Och så spökar den liksom lite också. Lever sitt eget lilla liv.. Nu verkar den må bra igen :rolleyes: & dess ägarinna är tacksam & glad för det! Jajamen det är hon.

Lovisa fick ett rejält trotsbryt på sena eftermiddagen. Hon skulle promt åka till Motala & handla på maski (maxi) för dom har minihuset där & där får man leka. Japp så är det. Gav hon sig när jag sa nej??? HELL NO!!! Istället blev hon 10 resor värre & skrek tills hon nästan spydde & ändå gav hon sig inte.

Att hon skriker så där gör mig liiite orolig då hon gjorde det en gång för en tid sedan & kroppen stängde av helt & hållet på henne. Slutade andas osv.. Dock i ett par sekunder bara men tillräckligt för att skrämma slag på även den lugnaste människan i världen.

Efter mycket om, tjutandes, skrikandes & allt vad 3 års trots innebär lugnade hon ner sig & gav med sig på att åka & handla på Coop. No more tears! Det tackar jag för!

Idag har jag städat hela dagen lång... så nu ikväll har jag bara gotta mig i soffan framför tvn. Men Cold Case gjorde mig tokig med sitt: fortsättning följer... Jaaa om EN VECKA ja!!! Jag vill ju veta nu... ;(. Åååååhh..

Hatar fortsättning följer...! Så det så!

Nu ska jag titta mera tv & försöka hålla mig vaken till reprisen av Criminal Minds som jag missade i torsdags. Men måste de alltid visa repriserna såååå seeeent??? 23.55???:tired:
HUR ska det gå till? :question:

Jaja vi får väl se hur det går till.. fortsättning följer... kanske! :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0