Har affären öppnat?

2009-10-10 @ 10:46:40
Klockan 8 så började Lovisa med att börja tjat om lördagsgodis. Och om affären hade öppnat ännu. :rolleyes: Det blir en lååång dag känner jag om hon redan ska börja med sitt tjat. :S

Då börjar hon tjata på pappa sin :). När han säger nej så lyssnar hon inte för 5 öre så när jag säger åt henne ordentligt att NEJ är NEJ så svarar den lilla terroristen att: Mamma jag pratar inte med DIG! Jag pratar med PAPPA!!! :O

Öh? Jaha... men Nej är ändå NEJ! Diskussionen fortsätter i det oändliga... Som om hon skulle ge sig :rolleyes:. Hell no!

Lördag... Vad ska man hitta på idag då?

Jag har lovat Lovisa att vi ska gå ner till farbror J & hämta Ronja Rövardotter idag så hon får se hela filmen. Kan faktiskt tänka mig att se den också. :)
Ronja var min allra första biofilm. Jag såg den med Kia Gadd & jag var livrädd för vildvittrorna i början. Jesus så rädd jag var. Hur gammal kan jag ha varit???
Nåväl det var en upplevelse i alla fall då :).

Nä om vi skulle ringa farbror J så kan Lovisa tjat hål i hans huvud & faster F samt kusinerna Knoll & Tott ;).

Jag hör att miniterroristen irriterar, minst sagt, sin far. Han har INGET tålamod alls idag...! :thumbdown:
Som sagt... det blir en lååååååååååång dag...!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

stackare

2009-10-10 @ 13:27:56
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0