Halvdant..

2009-10-21 @ 22:22:12
Nu har jag haft feber varannan dag denna än så länge korta vecka. Men ändå. Och det är inte liksom hela dagen jag har feber heller, utan kanske halva eller så. Hoppas det är slut på det nu! Gillar inte att vara sjuk, sjuk betyder ingen träning, ingen träning innebär grinig TudisRudis.

Hoppas att nästa vecka blir lite bättre!

Då blir det stenhård träning igen, måste ta igen lite nu när jag förlorat ett par dagar :rolleyes:.

På lördag är det Annes & Niklas bröllopsfest, ska bli kul. Lovisa ska vara med + 21 andra barn :). Det kommer bli livat värre & hon kommer att älska det!!!

Idag har vi haft Janne med familj på middag, vi hade det riktigt mysigt & trevligt. Inte för att vi inte har det annars men det var så länge sen sist nu.

Imorgon kommer Ludde & leker en stund med Lovisa på eftermiddagen medans föräldrarna jobbar. Den ena börjar & den andra hinner inte sluta innan dess. Och 2 timmar på dagis så sent på eftermiddagen känns så där. Inte mycket barn kvar & inga direkta aktiviteter heller. Så det gynnar både mig, Lovisa & Ludde imorgon. :).

Nä nu ska jag nog ta & youtube knarka en liten stund innan jag ska sova!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0