Från A-Ö

2009-10-08 @ 22:45:05
Lovisa, alias miniterroristen, har idag hunnit med rackartyg från A-Ö! :rolleyes: Det var allt från att smörja in sig med jordgubbskräm, spela Alfapet över heeeeela vardagsrummet till att slutligen missförstå sin mamma rejält på kvällen. Eller så testade hon bara...

Nu ikväll skulle hon inte ha blöja. Fine! Vi har ju "pisselakan" att lägga för att skydda madrassen. Så jag förklarade för henne hur det låg till & hur det skulle fungera för att hon skulle få sova utan blöja halva natten i alla fall till att börja med.

Men jag tror det enda HON hörde var: Jag måste prova att kissa i sängen för att se om det funkar det här med "pisselakanen". And she did!!! Oh yes!!!

Återigen blev jag väääldigt trött. :rolleyes:
Och återigen så är hon skrämmande lik sin farbror...! Kopia nästan!

How ever...Nu mig sova, jag trött som satan! Måste reload för nya rackartyg som kan tänkas dyka upp under morgondagen. Men i morgon kan ju åtminstonde lugna mina nerver med en öl eller 2. Det är ju fredag ;).
Nä skämt åsido...

Men nu: SLEEP!!!!

Tjolahopp tjolaheej på dig! :)

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0