Endast Lovisa, mammas älskade lilla miniterrorist.

2009-10-05 @ 22:38:53
Idag har hon sagt en massa saker... Roliga & knasiga saker :). Som att hon har ju ett påslakan med prinsess motiv med tillhörande örngott. På örngottet är en prinsessa & i jämter henne en prins. Hon är prinsessan & vill inte ligga med prinsen... :rolleyes: Jag skrattade gott åt det hela. Det hon menade var ju att hon inte kunde ha sitt huvud på han för HON var ju prinsessan. I alla fall... ganska roligt tyckte jag. :)

Nästa sak hon kläckte idag gjorde så jag nästan satte kaffet i halsen.

-Mamma, hur kom jag in i din mage? Hur landade jag där?
-Ska vi tvätta håret nu? (hon satt i badet)

Vad skulle jag svara en 3½åring på det??? Hur förklara man? :question: Jag tror jag väntar med det ;). Allt har sin tid!

En annan sak hon har snappat upp är en fras jag använder allt som oftast då hon är inne i en trots period igen. Och det är: Mamma du måste lyssna med dina öron!!! :O. No shit Sherlock!!!

Jädrar vad de små liven suger åt sig, som små svampar är dom. Eller som en vettextrasa för den ska ju tydligen suga upp rejält.. *skrattar* Det gäller att vakta sin tunga för jag kan garantera att annars kommer det komma tillbaka & bita mig i röven alla gånger!

Ikväll somnade hon sent... inte före 21.30... så vem av oss försover sig imorgon? Hon eller jag? Eller båda 2? :rolleyes:

Men nu börjar jag faktiskt bli lite trötter & kanske ska jag passa på att utnyttja det & lägga mig i tid så jag INTE försover mig.

Så natti people!

 //L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0