Egen tid kvällstid..

2009-10-28 @ 22:58:42
Egen tid, underbart! Lugnt & stilla & alldeles tyst. Bara tvn i bakgrunden som hörs. :) Jag älskar den här tiden då jag får vara lite för mig själv, & göra vad jag vill. Inte för att jag inte trivs med dagarna med min älskade dotter. Absolut inte! Hon kan få vilken grå & trist dag som helst till att lysa upp på nolltid! Med ett leende, med sitt härliga skratt, med sina pussar & kramar. Med all sin kärlek!

Men att få sitta & njuta av lugnet som råder framför tvn i soffan med ett stort glas te, det är underbart!

Lovisa har haft 2 underbara dagar med Cornelia som har sovit över här. Hon & kusin har haft det mysigt tillsammans :D

Men imorgon är dagis igen som gäller, nått hon ser fram emot. Sen är det bokbussen på kvällen om hon orkar hålla sig vaken till 19, 20 nånstans där emellan var det den skulle komma i alla fall. Hon vill låna Rödluvan & vargen samt tjocka boken Pippi Långstrump. Hoppas att jag kommer ihåg att det är imorgon också & inte glömmer bort det!. Får sätta kom i håg lappar överallt i lägenheten :rolleyes:.

Om vädret är kasst så ska jag nog baka lite imorgon tror jag. Bröd & bullar tror jag det får bli, kanske lite drömmar också.

Men nu ska jag mysa en stund till innan det är dags för sängen.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0